Special Meal

Sponsoren Special Meal Kindertehuis

Doorgaans krijgen de kinderen in het kindertehuis een saaie en éénzijdige maaltijd. Voor maar €75 kunt ook U een ‘special meal’ voor de kinderen in het kindertehuis sponsoren.

€20 Gedoneerd
27% Gefinancierd

Meervoudig Gehandicapten Unit

In het kindertehuis worden dagelijks 12 (of meer) kinderen met een verstandelijke en vaak ook lichamelijke handicap opgevangen in de ‘Meervoudig Gehandicapten Unit’.

€252 Gedoneerd
21% Gefinancierd

Sponsoring brillen medisch kamp

Wanneer het thema van een medisch kamp bestaat uit het controleren van ogen, blijkt vaak dat mensen een bril nodig hebben. Daarom heeft Stichting Ganesha besloten om de brillen voor deze mensen te sponsoren.

€977 Gedoneerd

Fysiotherapeutische zorg spastische kinderen

Per jaar selecteren de fysiotherapeuten van de K.O.G.S. 25 spastische kinderen in een omtrek van 60 km rondom het dorp Keel Ottivakkam. Het voornaamste doel hiervan is het emotioneel en financieel steunen van een spastisch kind.

€587 Gedoneerd
90% Gefinancierd
foto kaart meisje Johti

Verstrekken van Microkredieten

Als je een eigen bedrijfje wilt starten of bv een opleiding wilt doen is het vaak noodzakelijk om een lening af te sluiten. In grote delen van India hebben mensen geen toegang tot financiële dienstverlening, simpelweg omdat het er niet is. Er is geen bank of betrouwbare kredietverstrekker. Mensen zijn aangewezen op woekeraars […]

€67 Gedoneerd
8% Gefinancierd
Medion   DIGITAL CAMERA

Economische rehabilitatie gehandicapten

Per jaar selecteren Indiase Sociale Werkers 30 volwassen gehandicapte cliënten die in aanmerking komen voor het economische rehabilitatie project. Stichting Ganesha geeft de sociaal werker maximaal 45 Euro per cliënt.

€105 Gedoneerd
26% Gefinancierd

Financiele steun Kleermakersopleiding

In april 1999 hebben we, in samenwerking met K.O.G.S. een arbeidsrehabilitatieproject opgestart: een kleermakersopleiding. Dit is een opleidingscentrum waar arme, gehandicapte mensen terecht kunnen voor een gratis opleiding.

€602 Gedoneerd

Buitenschoolse huiswerk begeleiding

In de bijles centra krijgen kinderen assistentie bij hun huiswerk buiten schooltijd. Dit is speciaal voor kinderen die niet mee kunnen op school, of in een kansarme omgeving wonen. Vaak zijn ouders zich niet bewust van het belang van scholing, of van huiswerk.

€92 Gedoneerd
77% Gefinancierd

Financiele steun Koperwerkplaats

Ieder jaar selecteert de koperwerkplaats één of meerdere gehandicapte kinderen om Karuna, de vaste werknemer, bij te staan in de kopewerkplaats en ze te leren hoe ze beelden kunnen maken, hoe ze moeten lassen, hoe ze banden moeten plakken, en nog veel meer.

€181 Gedoneerd