Financiele steun Koperwerkplaats

Karuna, de vaste werknemer van de koperwerkplaats van Keelottivakkam, is verantwoordelijk voor dit project. Ieder jaar selecteert hij één of meerdere gehandicapte kinderen om hem bij te staan in zijn koperwerkplaats. Op die manier leren de desbetreffende kinderen hoe ze beelden kunnen maken, hoe ze moeten lassen, hoe ze banden moeten plakken, en nog veel meer.

Op deze manier hoopt Stichting Ganesha bij te dragen aan de kansen van een aantal gehandicapte kinderen. De kennis die de kinderen opdoen in de koperwerkplaats kunnen ze gebruiken voor een eigen werkplaats of als ervaring om een baan te krijgen.

Het hoofddoel van dit project is

“Gehandicapte mensen voorzien van een training en een baan, waardoor ook de gehandicapten werken voor hun geld. Het verbetert hun zelfredzaamheid en hun zelfbeeld in een samenleving die hen heeft buitengesloten”.

De kosten voor het in stand houden van de koperwerkplaats zijn €240 per jaar.

Donatie voor 'Koperwerkplaats' project