Medische Post Keel Ottivakkam

In Keel Ottivakkam bevindt zich, in het kantoorgebouw van de K.O.G.S., de medische post. In deze medische post kan de arme lokale bevolking meerdere avonden per week terecht voor een consult bij een dokter.

Een consult is zeer goedkoop gemaakt voor de bezoekers, net als de medicijnen die er worden voorgeschreven. Op die manier is het niet hebben van geld geen reden meer om niet naar een dokter te gaan. Voor de kinderen uit het hostel zijn behandelingen gratis. Per jaar bezoeken duizenden mensen deze medische post.

Stichting Ganesha draagt zorg voor de kosten van deze medische post, à € 150,- per maand. Voor een deel van dat bedrag worden de medicijnen bekostigd. Het andere deel is voor de dokter, die dit extra werk tegen extra lage kosten verricht. Met deze bijdrage worden ongeveer 800 mensen per maand geholpen.

Dit project is mede gefinancierd door Golfclub Bleijenbeek.

Donatie voor 'Medische Post’ project