Meervoudig Gehandicapten Unit

Project gerelateerde video’s

Sinds september 2014 is er in het kindertehuis in keeliottivakkam een speciale afdeling geopend voor kinderen met een meervoudige handicap. Deze kinderen hebben zowel een verstandelijke en een lichamelijke handicap. 10 van deze kinderen wonen op de afdeling in het kindertehuis en 15 kinderen worden elke dag gebracht door hun moeder voor een soort van dagopvang.

De moeders van de kinderen die naar de dagopvang komen blijven de hele dag erbij, zodat zij van de fysiotherapeut en speciale leraar kunnen leren hoe ze beter met de handicap van hun kind om kunnen gaan. Voor deze afdeling heeft Stichting Ganesha een speciale fysiotherapeut en een speciale leraar aangenomen.

Salaris leraar: 480 euro per jaar
Salaris fysiotherapeut : 720 euro per jaar.

Donatie voor 'Meervoudig Gehandicapten Unit’ project