Nieuwe toegangspoort kindertehuis

Project gerelateerde video’s

Het terrein waar het kindertehuis op gebouwd is is ongeveer 1500m2.   Om voor een beetje privacy en afscherming te zorgen staat er een muur om het terrein. De toegangspoort zorgt ervoor dat de los lopende dieren (honden, maar ook slangen) niet zomaar het terrein op kunnen. De apen kunnen ze niet tegenhouden, want die klimmen overal overheen.

Verder is het belangrijk dat onbevoegde mensen niet zomaar op het terrein komen. De 100 gehandicapte kinderen die er wonen vallen onder de verantwoordelijkheid van de organisatie KOGS. Dat zij op een veilig terrein kunnen wonen is heel belangrijk

Een nieuwe poort kostte ongeveer 400 euro. De poort is helemaal van metaal en gemaakt door de medewerkers van onze koperwerkplaats.

De project is mogelijk gemaakt door Golfclub Bleijenbeek. Dankzij het door hun opgehaalde bedrag is naast de nieuwe poort ook een special meal in het kindertehuis gerealiseerd. Hartelijk dank aan iedereen die heeft geholpen dit mogelijk te maken!

Dit project is inmiddels afgerond. Verdere donaties voor dit project zijn dan ook niet meer nodig.

Donatie voor 'Nieuwe toegangspoort kindertehuis’ project
Dit project (het opzetten van de kaartenmakerij) is inmiddels afgerond. Verdere donaties zijn dan ook niet meer nodig.