Goede Doelendag Klein Canada 2015

Kampeercentrum Klein Canada Banner Klein Canada 2

Kampeercentrum Klein Canada steunt al vele jaren Stichting Ganesha. Zij doen dit door middel van een Goede Doelendag om zo de campinggasten bewust te laten worden van het feit dat er ergens anders op de wereld kinderen zijn die nooit een vakantie hebben, nog niet eens dagelijks een volwaardige maaltijd.

Deze Goede Doelendag is een dag die ieder jaar weer volledig in het teken staat in het ophalen van zo veel mogelijk geld voor een goed doel. Ook dit jaar komt de volledige opbrengst ten goede aan Stichting Ganesha!

Dit jaar is deze dag gehouden op 05 augustus 2015 en hebben de kinderen van Kampeercentrum Klein Canada zich geweldig ingezet middels het sponsor zwemmen. Ze hebben hiermee het bedrag van €285 opgehaald, het bedrag werd vervolgens verdubbel door Kampeercentrum Klein Canada!

Met de €570 zijn wij zeer blij!

Bedankt Kampeercentrum Klein Canada en alle gasten die dit mede mogelijk hebben gemaakt.

Goede Doelendag op Kampeercentrum Klein Canada 2014

There are no comments published yet.